زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای

سال تاسیس:

ایده محوری: ایجاد یک پلتفرم ارتباط دوسویه موثر و قابل ارزیابی بین سازمان‌ها و مشتریان

وضعیت: پذیرش شده

وبسایت: dideban24.net

بنیان دیده‌بان هوشمند

دیدبان با هدف حضور اثربخش در فضای تحقق مسئولیت اجتماعی و جمع سپاری نظارت بر مبنای راه حل‌های موبایلی (Mobile Solution) فعالیت می‌کند. محصول اصلی، پلتفرم دیدبان است. این پلتفرم، سیستمی هوشمند و کاربر پسند از نوع راهکارهای مدیریت تجربه مشتریان (Costumer Experience Solution) است که با استقرار آن، امکان ارائه بازخورد اعتراضی و یا رضایت‌مندانه از سوژه‌های مختلف شامل خدمات، محصولات، افراد، اشیاء و اماکن و ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده در مورد آنها به آسان ترین روش با استفاده از تلفن همراه هوشمند و کدهای پاسخ سریع (QR) و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن جدید مهیا می‌شود. بطور کلی اهداف دیدبان شامل موارد زیر است:

  • کمک به سازمان‌ها برای افزایش کارآمدی سیستم نظارتی و ارتباط با مشتریان 
  • بهره‌گیری از توان تخصصی و مساله@یابی مشتریان در کمک به موفقیت سازمان‌های دیدبانپذیر
  • درآمدزایی برای کاربرانی که دیدبانی می‌کنند و سازمان‌ها را در بهبود کیفیت یاری می‌رسانند
  • ایجاد بستر آسان و هوشمند برای تحقق مسئولیت اجتماعی افراد و سازمان‌ها

تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب‏ اله، ناحیه نوآوری شریف، خیابان قاسمی، کوچه گلستان، پلاک 4، ساختمان شماره دو مرکز رشد، طبقه هم‏کف