کارگاه مدیریت هوشمند سازی ارتباط با مشتری

شرکت شریف‌پردازشگر‌ دانش با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شریف، کارگاهی تحت عنوان مدیریت هوشمندسازی ارتباط با مشتری برگزار می‌کند.

سرفصل‌های این دوره عبارتند از:

  • مفهوم CRM و انواع حوزه های تحت پوشش آن
  • معرفی راه‌کارها و نرم‌افزارهای  CRM
  • هوشمندسازی تصمیمات کسب و کار بر مبنای CRM
  • راه‌های شناخت مشتری و عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد در مشتری
  • آموزش عملی و کاربردی نرم‌افزار ویتایگر
  • معرفی کاربردی نرم‌افزار  Microsoft Power BI
  • روش‌های تصمیم‌گیری مدیریتی با استفاده از تحلیل مشتریان
  • کاربرد داده‌کاوی و هوش مصنوعی در مدیریت کسب و کار

این کارگاه روز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه در سالن کنفرانس مرکز رشد پارک شریف برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه فرمایند.
لازم به ذکر است این کارگاه برای شرکت‌های عضو پارک شریف و مراکز زیرمجموعه “رایگان” می‌باشد.

لینک ثبت نام