روش‌های تامین مالی فناوری از طریق  اعتبار مالیاتی ماده 11 قانون جهش تولید دانش‌بنیان

پس از تصویب نهایی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ توسط شورای نگهبان و ابلاغ آن از سوی دولت به دستگاه‌های اجرایی، حال نوبت به بررسی پیشرفت اجرا و مزیت‌های آن برای شرکت‌های دانش‌بنیان و بخصوص فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال رسیده است.

نکات مهم و موثر مفاد قانون جهش تولید دانش‌بنیان، در رشد و توسعه شرکت‌های مشمول آن به خصوص در مورد اعتبار مالیاتی مربوط به ماده ۱۱ از جمله مباحثی است که اعضای هیئت مدیره، مدیران اجرایی، مدیران مالی و حسابداری و همچنین کارآفرینان حوزه تجارت الکترونیک و اکوسیستم استارت‌آپی باید از آن آگاه باشند.

پارک علم و فناوری شریف، در راستای کمک به تفسیر و اطلاع از مزایای قانون جهش تولید دانش‌بنیان  کارگاه آموزشی با عنوان «روش‌های تامین مالی فناوری»  از طریق  اعتبار مالیاتی ماده 11 قانون جهش تولید دانش‌بنیان در تاریخ 28 خرداد ساعت 15 تا 17 در سالن شماره 8 طبقه منفی 1 برج فناوری شریف، برگزار نمود.

 سخنران این کارگاه آموزشی آقای دکتر علیرضا دلیری، معاون سابق مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری بودند که شرکت کنندگان را با مفاد این قانون و نحوه استفاده از آن آشنا نمودند..