حضور واحدهای فناور پارک شریف در نمایشگاه مدیریت سبز

نخستین همایش و نمایشگاه پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز با حضور دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
این نمایشگاه با هدف بسترسازی جهت معرفی شرکت‌های توانمند، جلب پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های اجرایی از شرکت‌های مذکور از طریق تعامل کارفرمایان با شرکت‌های تولیدکننده و یا ارائه‌دهنده خدمات در حوزه مدیریت سبز و حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی با حضور شرکتهای برگزیده از پارکهای سراسر کشور، از هشتم تا دهم مرداد درمحل دانشگاه صنعتی امیرکبیر دایر می‌باشد. برگزاری کارگاه‌های مرتبط با این حوزه نیز از برنامه‌های اجرایی این نمایشگاه است که توسط واحدهای فناور شرکت کننده برگزار می شود.

در این نمایشگاه، دو واحد فناور سپنتاپلیمر شریف و فراجهش گستران به نمایندگی از پارک علم و فناوری شریف حضور دارند.این دو شرکت در زمینه مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی فعالیت دارند و محصولاتی در این راستا تولید و عرضه می‌کنند.طراحى و ساخت ساختارها و توسعه فناورى‌هاى پلیمرى و غشایى نوین از فعالیت‌های شرکت سپنتا پلیمر و محصولاتی نظیر کنتور هوشمند آب خانگى تفکیکى، کنتور هوشمند گاز خانگى تفکیکى،کنتور هوشمند انرژى خانگى تفکیکى و کنتور هوشمند کشاورزى از تولیدات شرکت فراجهش گستران است.


علاقمندان می توانند جهت بازدید به محل سالنهای نمایشگاهی دانشگاه امیرکبیر مراجعه فرمایند.