برگزاری رویداد GameIn2018

رویداد گیم‌این ۲۰۱۸ با حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف ۱۵ و ۱۶ شهریورماه برگزار شد. این رویداد با شبیه‌سازی زنجیره تأمین در قالب یک بازی رقباتی، به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا آموخته‌های تئوری خود را به صورت عملی اجرا کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ رویداد دو روزه ی گیمین ۲۰۱۸ صبح امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور با حضور ۲۴ تیم سه نفره از دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف آغاز و روز پنج شنبه ۱۵ شهریورماه با اعلام برترین ها به کار خود پایان داد.
بر اساس این گزارش؛ انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف با هدف ارتقای سطح یادگیری دانشجویان مهندسی صنایع از تابستان ۹۶ اقدام به طراحی رویدادی تحت عنوان گیمین (GAMEIN) نموده است.
این رویداد بر آن است تا دو مفهوم gamification به معنای بازی‌سازی و involvement به معنای درگیر شدن را در قالب یک بازی عملی به نمایش بگذارد. در واقع آموزش به کمک ابزارهای عملی همچون بازی می‌تواند بسیار تاثیرگذارتر ظاهر شود و به خوبی مفاهیم آموزشی را منتقل کند.
هدف این بازی، شبیه‌سازی مدیریت زنجیره تامین در سطح خرد است. در این مسابقه ۲۴ تیم ۳ نفره از دانشگاههای سراسر کشور به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.