زمینه فعالیت: ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته

سال تاسیس: 1400

ایده محوری: طراحي و ساخت قطعات و ماشين آلات پيشرفته فرآوری، توليد و بسته‌بندی با عملگرهای هيدروليكي و پنوماتيكی مبتنی بر اتوماسيون بالا

وضعیت: پذیرش شده

وبسایت:

هم‌آفرین صنعت مهرآیین

شرکت هم آفرین صنعت مهرآیین با مسئولیت محدود در سال ۱۴۰۰ به شـماره ثبت ۵۸۰۴۶۲ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات مخصوص صنعتی تاسیس گردیده و به پشتوانه تجربه ۳۰ ساله اعضای این شرکت در طراحی و تولید ماشین آلات خاص صنعتی ، تصمیم به طراحی و ساخت شیرهای کنترل حجم سیال تراکم ناپذیر در قالب این شرکت گرفته است.

فعالیت طراحی و ساخن ماشین آلات خاص صنعتی از سال 1373 تا به امروز با ساخت طراحی و ساخت اولین کانتینر حمل قیر 20 فوت طرح کالابرس شروع و با ساخت انواع ماشین آلات تولید و مونتاژ و تست قطعات خودرو و همینطور دیگر صنایع ادامه یافته است.

در حال حاضر این شرکت محصول اصلی تولید خود که شیرهای کنترل حجم یا همان مترینگ ولو ها را معرفی می کند.این محصول جهت بالا بردن دقت و سرعت در فرآیند تولید برخی محصولات صنعتی و دارویی که در حین تولید به میزان مشخصی از سیالات تراکم ناپذیر احتیاج دارد به کار برده می شود.

با ساخت این محصول می توان از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری و گامی به سوی توسعه صنعت برداشت

تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب‏ اله، ناحیه نوآوری شریف، خیابان قاسمی، کوچه گلستان، پلاک 1، ساختمان شماره هفت مرکز رشد، طبقه اول