زمینه فعالیت: خدمات تجاری‌سازی

سال تاسیس: 1398

ایده محوری: خدمات تامین مالی و تجاری سازی در حوزه مسکن و فناوریهای مرتبط

وضعیت: پذیرش شده

وبسایت: sepehrboom.ir

سپهر بوم راد

سنگ بنای شرکت سپهر بوم راد (سهامی خاص) در سال 1398 نهاده شد و با ایجاد اولین پلتفرم تامین مالی جمعی حوزه مسکن و ساختمان در ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. شرکت سپهر بوم راد با بهره‌گیری از تیم متخصصان و کارشناسان خبره در حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری، حقوقی، منابع انسانی و تجاری‌سازی و با سوابق اجرایی؛ خدمات متنوعی چون جذب انواع سرمایه‌گذار، تامین مالی جمعی انواع طرح‌های نوآورانه و توسعه‌ای، مشاوره حقوقی و قراردادنویسی، مشاوره جذب نیروی انسانی کارآمد، مشاوره عرضه محصولات و یا خرید مواد اولیه از طریق بورس کالا، ارزش‌گذاری دارایی نامشهود و دانش فنی تولید، تدوین طرح امکان‌سنجی پروژه‌ها و چندین خدمت دیگر را در اختیار فناوران و دانش‌بنیان‌ها قرار می‌دهد.

این شرکت با مجوز مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موافقت‌نامه اصولی تامین مالی جمعی از شرکت فرابورس ایران نخستین کارگزار مشاوره تامین مالی پارک علم و فناوری شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

تلفن تماس: 02166008603  کد پستی: 1459973863 پست الکترونیک: info@sepehrboom.ir

 

آدرس: تهران، خیابان آزادی، خیابان شهید حبیب اله، خیابان قاسمی، کوچه گلستان، پلاک 4، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، طبقه 1، واحد 613