زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه ای

سال تاسیس:

ایده محوری: آموزش آنلاین در ایران محدود به ویدیوهای ضبط شده یا لایو شده است. در حالیکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در حال حاضر در بستر فناوری و تکنولوژی وجود دارد که می‌توان از آنها برای توسعه هرچه بیشتر آموزش آنلاین بهره برد. پروژه شگرد برای پیش بردن تکنولوژی آموزش آنلاین ایران طراحی شده است.

وضعیت: پذیرش شده

وبسایت: shegerd.net

دانش گستران هوشمند خاورمیانه

شرکت دانش گستران هوشمند خاورمیانه (شگرد) با کمک و همراهی اساتید بزرگ حوزه‌های مختلف مجموعه‌ای از آموزش‌های آنلاین با کیفیتی ویژه و با تصویربرداری چشم‌نواز و طرح درس‌هایی دقیق با کمترین زوائد در فرمتی بسیار جذاب آماده و عرضه کرده تا دوستداران این حوزه‌ها بتوانند به کمک اساتید گرامی مسیر پیشرفت خود را سریعتر و با خطای کمتری طی کنند. ما مدعی کامل و بی نقص بودن آموزش‌های خود نیستیم ولی می‌توانیم بگوییم که مسترکلاس‌های کالج شگرد در راه پیشرفت مخاطبین در حوزه یا حوزه‌های مورد علاقه‌شان هم راهنمای پر کاربردی خواهد بود و هم حاوی نکات آموزشی فراوان و جذابی خواهد بود که حاصل سال‌ها تجربه‌ی اساتید گرانقدر کالج شگرد است. کالج شگرد پس از آماده سازی مسترکلاس‌های خود در زمستان ۱۳۹۹ و بهار و تابستان ۱۴۰۰ نهایتا در ۲۰ مهر ۱۴۰۰ با رونمایی سه مسترکلاس شطرنج، ترانه‌سرایی و راز شعر فروش مسترکلاس‌ها را آغاز کرد و در ادامه در ماه آبان مستر کلاس رمان‌خوانی، در ماه بهمن مستر کلاس شطرنج حرفه‌ای و نهایتا در اسفند ۱۴۰۰ مستر کلاس عکاسی را به مجموعه‌ی مسترکلاس‌ها اضافه کرد. مدل فروش مجموعه در دو مدل خرید تک مسترکلاس بدون محدودیت زمانی و خرید اشتراکِ دسترسی به تمام مسترکلاس‌ها با محدودیت زمانی ۶ یا ۳ ماهه است.

تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب ‏اله، ناحیه نوآوری شریف، خیابان قاسمی، کوچه گلستان، پلاک 4، ساختمان شماره دو مرکز رشد، طبقه اول، واحد 211
66014369