زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه ای

سال تاسیس:

ایده محوری: ارائه راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین در حوزه تجارت الکترونیک و پرداخت

وضعیت: پذیرش شده

وبسایت: topblock.ir

تبادل اطلاعات پردازش بلوک

شرکت تبادل اطلاعات و پردازش بلوک (تاپ بلاک) با هدف توسعه دو تکنولوژی بنیادین هوش مصنوعی و زنجیره بلوک در کشور در بهمن ماه سال 1400 تاسیس شده است. این شرکت با بهره مندی از نیروهای متخصص که عمدتا از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور هستند با حفظ ارتباط با هسته های پژوهشی و نواوری در سطح دانشگاه و صنعت ، سعی در تولید محصولاتی نوین و بدیع در بستر وب و پاسخ به نیازهای جاری کشور دارد.

بلاک چین

فناوری بلاک چین که خود زیر بخشی از فناوری های دفتر توزیع شده است با کاربردهای فراوان خود در کنار تکنولوژی هایی مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء به عنوان موثرترین تکنولوژی های دهه پیش رو معرفی شده است. شرکت تاپ بلاک ا استفاده از تجربیات و دستاوردها و توانایی های فنی خود در حوزه بلاک چین طیف گسترده ای از خدمات در این حوزه را ارایه می‌نماید.

توسعه بلاک چین های عمومی و خصوصی ، استفاده از قراردادهای هوشمند در زیرساخت های مختلف، پیاده سازی انواع عرضه های اولیه، طراحی کیف پول ارز دیجیتال، طراحی صرافی های متمرکز و غیر متمرکز و توکنیزاسیون از خدماتی است که شرکت در این زمینه ارایه می‌دهد.

هوش مصنوعی و بازارهای مالی

هوش مصنوعی به عنوان یک تکنولوژی بنیادین و پیشرو در چشم انداز توسعه اکثر کشورها معرفی شده است. تیم تاپ بلاک با توجه به پشتوانه علمی قوی که در بستر مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف ایجاد نموده این تکنولوژی را در کاربردهای مختلف علی الخصوص تحلیل داده های مالی مورد توجه قرار داده است.

توسعه پلت فرم‌های سفارشی

تاپ بلاک با بهره‌گیری از متخصصین با تجربه در زمینه توسعه انواع نرم افزارها در بسترهای مختلف از جمله وب سابقه مشخصی دارد. تلفیق قابلیت‌های حوزه بلاک چین و هوش مصنوعی با توانمندی های حوزه وب و نرم افزار باعث شده تا تاپ بلاک جزء معدود شرکت‌های جامع در این حوزه های فناوری باشد. طراحی و توسعه و سفارشی سازی انواع پلت‎فرم ها در بسترهای دسکتاپ، وب و اپلیکیشن، بهینه سازی موتور جستجو و …. از انواع خدمات تاپ بلاک در این حوزه است.

تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب‏ اله، ناحیه نوآوری شریف، خیابان قاسمی، پلاک 65، ساختمان شماره پنج مرکز رشد، طبقه اول