زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای

سال تاسیس:

ایده محوری: پلتفرم ارتباط مشتریان با کسب و کارهای هر منطقه

وضعیت: پذیرش شده

وبسایت: behtarino.com

ایده‌کاوان سرآمد سیستم

بهترینو با بیش از ۵ میلیون بازدیدکننده‌ در ماه، بزرگ‌ترین پلتفرم معرفی و بررسی کسب‌و‌کارها در ایران محسوب می‌شود. شما از طریق بهترینو می‌توانید آرایشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، تعمیرگاه‌ها و تقریبا هر چیز دیگری که لازم دارید را پیدا کنید و با خواندن نظرات کاربرهای دیگر بهترین انتخاب را داشته باشید.

کارآفرین‌هایی که وب‌سایت و فروشگاه آنلاین‌شون رو با «سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز ویترین»، ساختن در یک سال گذشته بیش از ۵۵ میلیارد تومان فروش روی سایت‌شون تجربه کردن.  کاری که ما توی ویترین انجام می‌دیم اینه که کمک کنیم صاحبان کسب‌وکارها و کارآفرین‌ها بتونن با ویترین وب‌سایت و فروشگاه آنلاین خودشون رو ایجاد کنن و دیگه دغدغه‌ی سایت و فروشگاه آنلاین و تیم فنی رو به ما بسپارن.

درآمد به تمام افرادی که نیاز به مدیریت فرآیند فروش و حسابداری ساده و کارا برای کسب‌وکارشان دارند کمک می‌کند که به این نیازشان پاسخ داده شود. امکانات متنوع و بسیار زیادی برای طیف وسیعی از نیازمندی‌های کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در نرم‌افزار فروش و حسابداری درآمد گنجانده شده است.

هر کسب‌وکاری علاقه‌مند است که مشتریانش «دوباره» به آن کسب‌وکار مراجعه کنند. این دقیقا کاری است که نرم‌افزار اتوماسیون و باشگاه مشتریان دوباره انجام میدهد.

تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب اله، ناحیه نوآوری شریف، بعد از میدان حسن حسینی، پلاک 56، ایستگاه نوآوری شریف