زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه ای

سال تاسیس: 1392

ایده محوری: پلتفرم فروش محتوای دیجیتال

وضعیت: پذیرش شده

وبسایت: cafebazaar.ir

آوای هوشمند هزاردستان

شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان با نام تجاری کافه‌بازار و بازار در سال ۱۳۹۲ به ثبت رسیده است. فعالیت اصلی این شرکت در خصوص عرضه و فروش محتوای دیجیتال است.

موضوع فعالیت اصلی شرکت تصدی قرار دادن اطلاعات و محتوای دیداری، شنیداری، نوشتاری و یا ترکیبی از آن‌ها در قالب دیجیتال دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوعات مختلف از طریق حامل‌های دیجیتال و تصدی قرار دادن، تولید، نشر و عرضه محتوای دیجیتال دیداری، شنیداری، نوشتاری و یا ترکیبی از آن‌ها در معرض دسترس عموم در هر قالب و بستری از جمله شبکه گسترده جهانی و شبکه ملی اطلاعات و از طریق سامانه پیامک انبوه و شبکه تلفن هوشمند دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایجاد و توسعه بستر ارائه و توزیع برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، توسعه برنامه‌های کاربردی مربوطه و فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای درآمدزایی در بستر فوق‌الذکر و ارائه خدمات در این رابطه که شامل راه‌اندازی، فروش و بهره‌برداری از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، فروشگاه برنامه‌های کاربردی و همچنین شرکت در مناقصات مربوط می‌گردد.

 

محصولات

اپ‌استور: اپ‌استور یک بازار یا پلتفرم است که در آن عرضه‌کنندگان (توسعه‌دهندگان برنامه یا بازی) محصول خود (برنامه یا بازی) را به مصرف‌کنندگان (کاربران) عرضه می‌کنند. درصدی از مبلغ پرداختی کاربران برای خرید کالا یا خدمات دیجیتال، به اپ‌استور و بخش دیگر به توسعه‌دهنده آن برنامه یا بازی تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول در جهان عددی بین 15 تا 30 درصد از هزینه پرداختی توسط کاربران (بابت خرید برنامه یا بازی یا پرداخت درون برنامه‌ای) به اپ‌استور و 70 الی 85 درصد باقیمانده به توسعه‌دهنده تعلق می‌گیرد.

تبلیغات: بازار هم اکنون دارای رسانه‌های تبلیغاتی به نام تبلیغات در جستجو، تبلیغات در گشت و گذار و تبلیغات هوشمند است. محصول تبلیغات در جستجو پلتفرمی است که مخاطب با رجوع به بخش جست‌وجو از می‌تواند نرم‌افزارهایی که در موضوع مربوطه در حال تبلیغ هستند را در ردیف اول نمایش پیشنهادات رویت کند.بنرهای تبلیغاتی که در صفحات و منوهای مختلف بازار قرار دارند، محلی است که تبلیغات در گشت و گذار صورت می‌پذیرد. در تبلیغات هوشمند با استفاده از ترکیب روش‌های دستی توسط دبیران محتوای بازار و روش‌های خودکار و الگوریتم‌های پیچیده شخصی‌سازی، ترکیبی بهینه از سبد تبلیغات در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد.

هران، محله تيموري، خيابان شهيد داود حبیب زادگان، خيابان شهيد احمد قاسمی، پلاك ۳۱، طبقه همکف