زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه ای

سال تاسیس: 1398

ایده محوری: خدمات تولید محتوا و رپورتاژ آگهی

وضعیت: پذیرش شده

وبسایت: triboon.net

تجارت الکترونیک ایماژ

در اسفند ماه سال ۹۷ به دنبال گسترش فعالیت‌های مجموعه یکتانت در فضای تبلیغات آنلاین، ایده تریبون با دغدغه ایجاد بستری سازنده برای رشد همزمان رسانه‌های کشور، کسب‌و‌کارهای آنلاین و پیشرفت محتوای فارسی در بستر‌ وب مطرح شد.

در سال ۹8 ایده تریبون تکمیل شد و در مهرماه همین سال فعالیت آن با تمرکز بر توسعه پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی به صورت رسمی آغاز شد. تا آن زمان خدمات به‌صورت تلفنی به کاربران ارائه می‌شد؛ اما در ابتدای سال ۹۸ پنل تریبون را راه‌اندازی کردیم تا کاربران راحت‌تر و با سرعت بیشتر بتوانند سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت کنند.

در نیمه ابتدایی سال ۹۹، تیم را گسترش دادیم و سعی کردیم نیازهای رسانه‌ها و کسب‌وکارها را دقیق‌تر شناسایی کنیم. این اقدامات باعث شد که در نیمه دوم سال سهم زیادی از بازار رپورتاژ آگهی را از آن خود کنیم و به رهبر آن تبدیل شویم.

۱۴۰۰، سال تثبیت جایگاه تریبون در بازار رپورتاژ آگهی و توسعه محصولات و خدمات جدید برای کاربران بود. این سال با توسعه اولین ابزار نردبون (رصد جایگاه کلمات کلیدی) آغاز شد و با معرفی ۵ سرویس دیگر (بک لینک، لینک‌پرومکس، تبلیغات در پادکست، پایشگر رپورتاژ و خدمات تولید محتوا) به پایان رسید.

رسانه‌ها روی کلمات کلیدی مختلف، مقالاتی دارند که در رتبه‌های برتر نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته‌اند؛ با لینک‌پرومکس شما می‌توانید روی کلمه کلیدی موردنظر خود از آن مقاله لینک دریافت کنید و سریع‌تر از هر روشی به نتیجه برسید.

لینک‌پرومکس خدمتی است که فقط در تریبون ارائه می‌شود و به کسب‌وکار هاکمک می‌کند نزد گوگل اعتبار بالایی کسب کنند.

تهـران، خیابان آزادی، خیابان حبیب‌ الله، بعد از میدان حسینی، پلاک ۵۶، ایستگاه نوآوری شریف