زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای
سال تاسیس:
ایده محوری: ایجاد یک پلتفرم ارتباط دوسویه موثر و قابل ارزیابی بین سازمانها و مشتریان
وضعیت: پذیرش شده
وبسایت: dideban24.net
بنیان دیدهبان هوشمند
دیدبان با هدف حضور اثربخش در فضای تحقق مسئولیت اجتماعی و جمع سپاری نظارت بر مبنای راه حلهای موبایلی (Mobile Solution) فعالیت میکند. محصول اصلی، پلتفرم دیدبان است. این پلتفرم، سیستمی هوشمند و کاربر پسند از نوع راهکارهای مدیریت تجربه مشتریان (Costumer Experience Solution) است که با استقرار آن، امکان ارائه بازخورد اعتراضی و یا رضایتمندانه از سوژههای مختلف شامل خدمات، محصولات، افراد، اشیاء و اماکن و ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده در مورد آنها به آسان ترین روش با استفاده از تلفن همراه هوشمند و کدهای پاسخ سریع (QR) و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن جدید مهیا میشود. بطور کلی اهداف دیدبان شامل موارد زیر است:
- کمک به سازمانها برای افزایش کارآمدی سیستم نظارتی و ارتباط با مشتریان
- بهرهگیری از توان تخصصی و مساله@یابی مشتریان در کمک به موفقیت سازمانهای دیدبانپذیر
- درآمدزایی برای کاربرانی که دیدبانی میکنند و سازمانها را در بهبود کیفیت یاری میرسانند
- ایجاد بستر آسان و هوشمند برای تحقق مسئولیت اجتماعی افراد و سازمانها