از مسابقه کارویا تا سکوی کارن کراد

مسابقه تلویزیونی کارویا با محوریت تامین مالی جمعی شرکت‌های دانش‌بنیان، از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این مسابقه برای انتخاب و حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان، تولید شده است.
برندگان این مسابقه، بر روی سکوی تامین مالی جمعی می‌روند تا سرمایه خود را از طریق مردم تامین کنند، طرح‌شان را اجرا کنند و سرمایه‌گذاران را در سود خود شریک کنند.
تا به امروز بیش از ۹ میلیارد سرمایه از طریق سکوی کارن کراد برای برندگان، تامین شده است. این سرمایه توسط ۳۳۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی تامین شده است.
سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن کراد، اولین کارگزار رسمی تأمین مالی و سرمایه‌گذاری تحت حمایت و نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری‌ست که به‌منظور آسان‌ سازی فرآیند جذب سرمایه، برای استارتاپ‌ها در تمامی حوزه‌ها تأسیس شده است.
از خدمات دیگر کارن کراد می‌توان به ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های‌ حقوقی‌، مالی، کسب‌وکار، شبکه سازی، خدمات مشاوره عارضه‌یابی و خدمات آموزشی مثل برگزاری کارگاه‌های آموزشی (وبینار، mentors day) و … اشاره کرد.
کارن کراد، کسب‌وکارها را به‌ طور دقیق برررسی و ارزیابی می‌کند و با برگزاری رویدادهای آنلاین و حضوری در حوزه سرمایه‌گذاری به بهبود روند سرمایه‌گذاری کمک می‌کند. با مراجعه به سایت کارن کراد، می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.