بازدید مدیران تحقیقات فاوای ناجا از مرکز رشد شریف

امروز چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف میزبان مدیران سازمان تحقیقات فاوای ناجا بود .

هدف از این جلسه که به همت پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، ایجاد بسترهای لازم جهت شبکه‌سازی و تامین نیازهای سازمان ناجا بود.

در این جلسه که در ساختمان مرکز رشد پارک علم و فناوری شریف برگزار شد «آقای دکتر حسینی، رئیس مرکز پژوهش تحقیقات فاوا، آقای دکتر نیک آرا از حوزه امنیت ناجا، خانم دکتر شکراللهی از اداره کل فناوری اطلاعات ناجا و آقای مهندس عظیم‌زاده، معاون پارک علم و فناوری شریف» حضور داشتند.

در ابتدای جلسه آقای مهندس عظیم‌زاده، پیشینه دانشگاه صنعتی شریف و تجربه ۲۰ سال کارآفرینی، فناوری و نوآوری را تشریح کرد.

در ادامه جلسه آقای دکتر حسینی عنوان کرد؛ حوزه عملکرد ناجا و فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار گسترده است و در این راه زمینه همکاری با صنایع، دانشگاه‌ها و مراکز علمی مهیا است.

دکتر حسینی افزود: سازمان تحقیقات فاوای ناجا پنج میز تخصصی در حوزه‌های «فناوری اطلاعات و ارتباطات، امنیت، امنیت اطلاعات، حوزه رادیویی و مراقبت الکترونیکی» دارد و نیاز است از ظرفیت مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود.

پس از آن مدیران چهار شرکت دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری شریف که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال هستند، شرکت‌ها و ظرفیت‌های خود را برای انجام پروژه‌های مختلف و همکاری با سازمان ناجا معرفی کردند. این شرکت‌ها عبارتند از :

  • شرکت حامی سیستم شریف:

    طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری و سامانه‌های پشتیبانی کسب‌وکار

در پایان جلسه که با استقبال مدیران سازمان ناجا روبرو شد، بازدیدی از شرکت‌های مرکز رشد صورت گرفت و زمینه همکاری‌های آتی ایجاد شد.