اختتامیه دوره‌ی دوم مدرسه اشتغال شریفاختتامیه دوره‌ی دوم مدرسه اشتغال شریف

۱۸ شهریور ماه، مدرسه اشتغال شریف در طی مراسمی با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا موحدی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و جناب آقای مهندس مجید دهبیدی‌پور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به دومین دوره‌ی خود پایان داد.
در این مراسم گواهینامه پایان دوره به فارغ التحصیلان اعطا شد و از شرکت‌های حامی و تیم مدرسه اشتغال شریف تقدیر به عمل آمد. جناب آقای مهندس مجید دهبیدی‌پور، به عنوان مؤسس مدرسه اشتغال شریف در طی یک سخنرانی گفت: “مدرسه اشتغال شریف نهالی است که به ثمر نشسته و تبدیل به درختی پر بار شده است و در راستای نقش اثرگذاری دانشگاه باید این مدرسه را در دیگر دانشگاهای سراسر کشور گسترش دهیم.”

۱۸ شهریور ماه، مدرسه اشتغال شریف در طی مراسمی با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا موحدی، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و جناب آقای مهندس مجید دهبیدی‌پور رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف به دومین دوره‌ی خود پایان داد. در این مراسم گواهینامه پایان دوره به فارغ التحصیلان اعطا شد و از شرکت‌های حامی و تیم مدرسه اشتغال شریف تقدیر به عمل آمد.

جناب آقای مهندس مجید دهبیدی‌پور، به عنوان مؤسس مدرسه اشتغال شریف در طی سخنانی به جایگاه کنونی مدرسه اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: “مدرسه اشتغال شریف نهالی است که به ثمر نشسته و تبدیل به درختی پر بار شده است و در راستای نقش اثرگذاری دانشگاه باید این مدرسه را در دیگر دانشگاهای سراسر کشور گسترش دهیم.” وی ضمن قدردانی از افرادی که برای این پیشبرد این برد تلاش کردند به نیاز بستری مناسب و همکاری بخش خصوصی برای توسعه این طرح اشاره کرد.
در پایان این مراسم، برخی از مربیان و فارغ التحصیلان تجربه و آموخته‌های خود را از حضور در این دوره به اشتراک گذاشتند.

مدرسه اشتغال شریف دانشجویان را برای ورود به دنیای کسب‌وکار آماده می‌کند. این برنامه شامل دوره‌های خودشناسی، مهارت آموزی و یادگیری مهارت‌های نرم و کارآموزی در شرکت‌های معتبر و پیشرو می‌باشد و هم‌اکنون زیر نظر پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می‌کند.